Atidėliojimas

Atidėliojimas. Mes dažnai pasižadame pradėti rytoj, nuo pirmadienio arba nuo Naujų metų. Dažniausiai taip ir nepradedame, o kaip pasekmė – neturime tada, kai to reikia labiausiai. Todėl, geriausia yra pradėti tiesiog dabar.

Šią idėją reikėtų pritaikyti ne tik meditacijai, bet taip pat ir daugeliui kitų dalykų gyvenime. Tačiau, meditacijai – ypač.

Kartais nesuteikiame pakankamo prioriteto psichinei sviekatai – gal dėl to, kad šiuo metu kažkas labai svarbaus vyksta mūsų gyvenime, gal galvojame, kad fizinė sveikata yra svarbesnė, o gal paprasčiausiai dėl to, kad niekas kitas to nemato, o ir mes patys gerai nežinome kas vyksta – tai gal tai ir nėra taip svarbu?

Tačiau, tiesa yra ta, kad protą žymiai lengviau treniruoti proaktyviai ir preventyviai. Žymiai naudingiau nelaukti kol stresas visiškai užvaldys ir tik tada pradėti praktikuoti meditaciją, kad sumažinti pražūtingą streso poveikį. Medituojantys ir protą treniruojantys žmonės, greitai atsigauna ir tikrai nepasiekia to taško, kai stresas pradeda trukdyti gyventi.

Jei praktikuosime, mokysimės tuos įgūdžius pritaikyti praktiškai, tada nepapulsime į iššaukiančias gyvenimo situacijas, kuriose suvoksime, kad reikėjo anksčiau mokytis meditacijos. Vietoj to – galėsime savo gebėjimą būti čia ir dabar pritaikyti momentui.