Saugi vaikščiojimo meditacija ir meditacija nuotoliniu būdu

Vaikščiojimas yra tiesiog puikus būdas palaikyti sveikatą ir gerą formą. Kai kurie mokslininkai sako, kad būtų tikra revoliucija, jei šiuolaikinis mokslas sugebėtų į tabletę sudėti visas naudas, kurias žmogus gauna per pusvalandį pasivaikščiojimo. 

meditacija einant
Medituoti galima ir vaikščiojant

Bet ar žinojote, kad einant galima medituoti ir tokiu būdu grįžti į harmoniją su savo kūnu ir su aplinka? Ši meditacija veiksme suteikia ir emocinę, ir fizinę naudą. Be to, ėjimo meditacija, per fizines, mentalines ir emocines patirtis, treniruoja sąmoningumą, gebėjimą būti čia ir dabar.

Kaip ir klasikinė meditacija, vaikščiojimo meditacija mažina nerimą, įtampą ir  bendrą streso lygį, stiprina imunitetą, sugrąžina organizmą į homeostazės būseną, kurioje pradeda veikti visi kūno atsistatymo ir savireguliacijos mechanizmai, kurie tiesiog neveikia, kai esame stresinėje būsenoje. 

Didžiausias skirtumas, kuo vaikščiojimo meditacija skiriasi nuo kitų klasikinių meditacijos formų – kai kūnas yra judėjime, daugeliui žmonių lengviau išlaikyti dėmesį ir samoningumą, nei tiesiog ramiai sėdint.

Įprasti meditacijos užsiėmimai šiuo periodu taip pat organizuojami ir nuotoliniu būdu. Tokių užsiėmimų metu ne mažiau efektyviai medituojame, ugdome sąmoningumą, atpalaiduojame raumenis, kūną sugrąžiname į homeostazės būseną ir įvaldome daugybę streso valdymo technikų.

Meditacijos užsiėmimai nuotoliniu būdu